Sabtu, 5 Januari 2008

Misha Omar - Nafas Cahaya
Misha Omar - Semoga Abadi
Misha Omar - Terpana
Misha Omar & Jaclyn Victor - Cinta
Missile - Hati Tak Secantik Wajah
Muhaini Suratman - Kalau Ada Jodoh
Nabil - Hati Ini
Nadia - Salam Untuk Kekasih
Nash - Pada Syurga Di Wajah Mu
Natasha - Zapin Bahari
Negaraku (Instrumental)
Negaraku (Metal)
Newboyz - Meraung
Newboyz - Sejarah Mungkin Berulang
Nidji - Hapus Aku
Nidji - Sudah
Nikki & Zahid - Caramu
Ning Baizura - Engkau Masih Di Hati Ku
Ning Baizura - Kembalilah
Ning Baizura - Kau & Aku
Ning Baizura & Metalasia - Puspasari Penawar Puteri
Ning Baizura & Nikki Yanie - Drama
Nita - Aku Hanya Ingin
Nita - Aku
Nita - Arjuna Ku Rindu
Nita - Bersama Akhirnya
Nita - Berteman Sepi
Nita - Bintang
Nita - Dia
Nita - Isyarat Cinta
Nita - Kusut
Nita - Tak Ku Percaya
Nitrus - Hujung Dunia
Nora - Di Persimpangan Dilema
Nora - Hanyalah Satu
Nora - Kau Tak Pernah Jauh
Nora - Samudera
Nora - Sesuci Kelopak Mawar
Nora - Suasana Riang Di Hari Raya
Nora & Vince - Di Persimpangan Dilema
Noraishah - Pohon Kemaafan
Noraniza Idris - Hala Timur
Noraniza Idris - Ya Salam
Noraniza Idris - Zapin Pusaka
Noorkumalasari - Pulang Di Hari Raya
Norsheila Amin - Aku Sudah Jatuh Cinta
Noorsheila Amin - Kad Ucapanmu
Nouri - Sepenuh Jiwa
Nurul - Cinta Azali
Nurul - Rindu Syahdu Di Hari Raya
Nurul & Ajai - Aku Cinta Aku Rindu
Nurul & Ajai - Keliru
Nurul & Ajai - Maafkan Ku
Nurul & Ajai - Satukan Kita Berdua
OAG - 60's TV
OAG - Aku Statik
OAG - Biru
OAG - Giler
OAG - Mutiara
OAG - Slumber
Olan - Bukti
Olan - Cinta Bandar Tasik Selatan
Olan - Cinta Kita Seharum Syurgawi
Olan - Hiasan
Olan - Suratan Berbeza
Othman Hamzah - Gembira Bersama Di Hari Raya
Once Dewa - Dealova
P Ramlee - Entah Di Mana
P Ramlee - Ya Habi-Bi Ali Baba
Padi - Sesuatu Yang Indah
Padi - Menanti Sebuah Jawaban
Panji - Semilir
Peter Pan - Ada Apa Denganmu
Peter Pan - Bintang Di Syurga
Peter Pan - Buat Aku Tersenyum
Peter Pan - Di Atas Normal
Peter Pan - Jauh Mimpiku
Peter Pan - Menunggu Pagi
Peter Pan - Mimpi Yang Sempurna
Peter Pan - Mungkin Nanti
Peter Pan - Tak Bisakah
Peter Pan - Topeng
Phyne Ballerz - Hasrat
Phyne Ballerz - Jangan Pisahkan
Phyne Ballerz - Monte Carlo
Phyne Ballerz - Vida
Pop Shuvit - Old Skool Rocka
Pop Shuvit & Ahli Fiqir - Suara Kaki Lima
Pretty Ugly - Diari Seorang Lelaki
Pretty Ugly - Francis Ford Coppola
Pretty Ugly - Gabra (Rock Bebeh!)
Putra - Cinta Kain Putih
Putra - Dalam Kehadiran Kekasih
Qiara - Hanya Pada Mu
Qiara - Yang Kan Terjadi Tetap Terjadi
Radja - Aku Ada Kerana Kau Ada
Radja - Benci Bilang Cinta
Radja - Jujur
Radja - Malam 1000 Bulan
Rafeah Buang - Bila Takbir Bergema
Rahim Maarof - Cinta Kristal
Rahim Maarof - Syakilla
Rahim Maarof - Usang
Rahimah Rahim - Doa
Rahimah Rahim - Selamat Berhari Raya
Rahmat - Hanya Segenggam Setia
Rahmat - Kekasih Ku
Rahmat - Rajuk
Rahmat - Siapa Di Hati Mu
Raja Ema - Angan-Angan
Raja Ema - Jejaka Idaman
Ramlah Ram - Hari Raya Hari Bahagia
Ramlah Ram - Kau Kunci Cintaku Di Dalam Hatimu
Ramlah Ram - Maharaja
Ramlah Ram - Zapin Yang Tinggal
Ramli Sarip - Ku Di Halaman Rindu
Ramli Sarip - Nyanyian Serambi
Ramli Sarip - Ramadhan
Ramli Sarip - Teratai
Ramli Sarip & Khatijah Ibrahim - Doa Buat Kekasih
Ratu - Lelaki Buaya Darat
Ratu - Teman Tapi Mesra
Razis Ismail - Kau Mawar Merahku
Razis Ismail - Kepulangan
Razis Ismail - Wahai Kekasih
Reza - Selamat Hari Raya
Richado - Lambang Cinta
Riyadh - Hanya Ketenangan
Rosemaria - Di Pagi Aidilfitri
Rosli Derani - Warisan
Rossa - Aku Bukan Untuk Mu
Rossa - Cintai Aku
Rossa - Sakura
Royce - 2 x Cinta
Ruhil Amani - Anak Dunia
Ruhil Amani - Kawan
Rusty Blade - Tercipta Kasihku
Sad Angry Babies - Sabarlah
Safura & Oney - Jangan Menangis Sayang
Said Effendi - Fatwa Pujangga
Salamiah Hassan - Gelombang
Saleem - Air Mata Kasih
Saleem - Aku Hanya Serangga
Saleem - Antara Hujan & Airmata
Saleem - Biarkan Berlalu
Saleem - Dendangan Kalbu
Saleem - Juwita
Saleem - Kau Anugerah Ku
Saleem - Ku Kehilangan Cinta Tiga Dimensi
Saleem - Maaf
Saleem - Sebatang Tongkat Untuk Berdiri
Saleem - Segalanya Ku Terima
Saleem - Setelah Aku Kau Miliki
Saleem - Tentang Cintamu
Saleem & Amy Search - Sesat Di Kuala Lumpur
Saloma - Selamat Hari Raya
Samsons - Akhir Rasa Ini
Samsons - Bukan Diriku
Samsons - Kenangan Terindah
Samsons - Naluri Lelaki
Samudera - Aduh Usahlah Berubah
Samudera - Janji Yang Terakhir
Samudera - Kerana Kasih Padamu
Samudera - Silam Kasih Di Taman Hayat
Sanisah Huri - Aidilfitri
Sanisah Huri - Baju Hijau
Sanisah Huri - Bersabarlah Sayang
Sanisah Huri - Sejakku Bertemu Padamu
Sanisah Huri - Tari Tualang Tiga
Sarimah - Damai
Sarimah - Kini Kau Tiada
Search - Bisa
Search - Fantasia Bulan Madu
Search - Gadis Ku
Search - Gadis Misteri
Search - Isabella (Live)
Search - Nirmala (Live)
Search - Nirmala
Search - Nyata Dan Maya
Search - Pawana
Search - Rozana
Search - Seroja
Search & Wings - Gemuruh
Sejati - Bila Bunga Dipetik Orang
Selamat Osman - Dendang Perantau
Senario - Cari Tapak
Senario - Cinta Sate
Senario - Cuba Teka Zapin Apa
Senario - Dikir Barat Siang Malam
Senario - Motor Kapcai
Senario - Puasa & Raya
Senario - Seminggu Berhari Raya
Shaden - Sekali Lagi
Shades - Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal
Shades - Malam
Sharifah Aini - Bunga Tanjung
Sharifah Aini - Suasana Hari Raya
Sharifah Aini - Surat Dari Seberang
Sharifah Aini - Terbang Helang
Sharifah Mona - Joget Sri Johor
Sharifah Zarina - Langit Ke Tujuh
Sharifah Zarina - Mawar Berduri Nista
Sharifah Zarina - Tak Secantik Wajah
Sheila Majid - Antara Anyir & Jakarta
Sheila Majid - Lagenda
Sheila Majid - Sinaran
Sheila Majid - Sinaran (Live)
Sheila On 7 - Bapak Bapak
Sheila On 7 - Bila Kau Tak Di Samping Ku
Sheila On 7 - Buat Aku Tersenyum
Sheila On 7 - Dan
Sheila On 7 - Itu Aku
Sheila On 7 - Just For My Mom
Sheila On 7 - Karna Aku Setia
Sheila On 7 - Kisah Cinta Klasik
Sheila On 7 - Lihat, Dengar, Rasakan
Sheila On 7 - Mari Bercinta
Sheila On 7 - Pagi Yang Menakjubkan
Sheila On 7 - Pe De
Sheila On 7 - Pemenang
Sheila On 7 - Percayakan Pada Ku
Sheila On 7 - Pria Kesepian
Sheila On 7 - Sahabat Sejati
Sheila On 7 - Seberapa Pantas
Sheila On 7 - Sebuah Kisah Klasik
Sheila On 7 - Sephia
Sheila On 7 - Takkan Pernah Menyesal
Sheila On 7 - Temani Aku
Sheila On 7 - Tunggu Aku Di Jakarta
Sheila On 7 - Waktu Yang Tepat Untuk Berpisah
Sheril Aida - Cinta Suci
Sheril Aida - Salahkah Aku
Shidee - Bayangan Wajahmu
Shidee - Ku Sunting Kemesraan
Shidee - Sayang Semuanya Sudah Terlambat
Shidee - Senjakala
Shima - Aku Tetap Aku
Shima - Sedar
Shima - Setelah Aku Kau Miliki
Shima - Teringin
Silat Lagenda OST - Silat Lagenda
Siti Fairuz - Bila Rindu Ku Sebut Namamu

Tiada ulasan: